Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

16 εκατ. ευρώ σε call center για την τηλεφωνική προώθηση εμπορικών πακέτων και διακράτηση πελατών δίνει η ΔΕΗ

 

Γιάννα Παπαδημητρίου

Ένα μεγάλο “πακέτο”, ύψους 16 εκατ. ευρώ, θα διαθέσει μέσω δυο διαγωνισμών η ΔΕΗ, σε call center η ΔΕΗ, προκειμένου να εξυπηρετήσει την ανάπτυξη του πελατολογίου της. 

Συγκεκριμένα, τα αντικείμενα των δυο διαγωνισμών προσδιορίζονται στα τεύχη τους ως εξής:

-“Υπηρεσίες επικοινωνίας μέσω εξερχόμενων κλήσεων με στόχο την προώθηση νέων εμπορικών πακέτων, τη διερεύνηση των αναγκών τους και την ικανοποίησή τους από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν ” (ύψους 10 εκατ. Ευρώ, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών 14/12/2020).


Πιο αναλυτικά, το αντικείμενο του συγκεκριμένου διαγωνισμού αφορά την παροχή υπηρεσιών εξερχόμενων κλήσεων σε επιλεγμένους ενεργούς πελάτες της ΔΕΗ ή εκτός δικτύου ΔΕΗ για την προώθηση νέων εμπορικών πακέτων, τη διερεύνηση των αναγκών τους και την ικανοποίησή τους από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι καμπάνιες που θα αναλάβει να “τρέξει” ο ανάδοχος του διαγωνισμού είναι οι εξής:

α) Επικοινωνία σε υπάρχοντες πελάτες ΔΕΗ για πώληση των νέων εμπορικών πακέτων  

β) Επικοινωνία σε πελάτες εκτός δικτύου ΔΕΗ για πώληση των νέων εμπορικών πακέτων 

Η διάρκεια ισχύος της/των σύμβασης/ων είναι 24 μήνες από την υπογραφή της/τους, με τη ΔΕΗ να διατηρεί το δικαίωμα προαίρεσης να ανανεώσει τη διάρκεια ισχύος της/τους για 12 επιπλέον μήνες βάσει των αναγκών της. 

-“Υπηρεσίες επικοινωνίας μέσω εξερχόμενων κλήσεων με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας τους και τη διακράτησή τους στην Επιχείρηση” (ύψους 6 εκατ. ευρώ, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών 15/12/2020)

Πιο αναλυτικά, το αντικείμενο του συγκεκριμένου διαγωνισμού αφορά την παροχή υπηρεσιών εξερχόμενων κλήσεων σε επιλεγμένους ενεργούς πελάτες της ΔΕΗ με στόχο την βελτίωση της εμπειρίας πελάτη ή/και τη διακράτηση αυτών στο δίκτυο του οργανισμού ενδεχομένως με την μετακίνηση σε ένα από τα νέα εμπορικά προγράμματα Οι καμπάνιες που θα αναλάβει να “τρέξει” ο ανάδοχος του διαγωνισμού είναι οι εξής:

α) Επικοινωνία σε νέους πελάτες (καλωσόρισμα, επεξήγηση πρώτου λογαριασμού)

β) Επικοινωνία σε υπάρχοντες πελάτες με στόχο τη διερεύνηση πιθανής δυσαρέσκειας που οδηγεί στην αλλαγή παρόχου (bill shock campaign, churn prediction campaign, Low NPS campaign, pay to billed amount, eπικοινωνία σε υπάρχοντες πελάτες που έχουν δηλώσει πρόθεση παύσης/αλλαγής παρόχου).    

Η διάρκεια ισχύος της/των σύμβασης/ων είναι 24 μήνες από την υπογραφή της/τους, με τη ΔΕΗ να διατηρεί το δικαίωμα προαίρεσης να ανανεώσει τη διάρκεια ισχύος της/τους για 12 επιπλέον μήνες βάσει των αναγκών της. 


 https://energypress.gr/news/reuma

Αρχειοθήκη ιστολογίου