Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

Κ. ΔΕΡΒΟΣ: Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΜΕ ΤΗΝ Ν.Δ


ΚΩΣΤΑΣ ΔΕΡΒΟΣ: Ποιος είμαι;

Είμαι απόφοιτος του τμήματος ηλεκτρολόγων μηχανικών της ΑΣΠΑΙΤΕ και έχω λάβει το μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών μου στα προηγμένα βιομηχανικά συστήματα από το Kingston University of London. Εργάζομαι από το 2009 και τα τελευταία 3 χρόνια εργάζομαι στον Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας  ως ηλεκτρολόγος μηχανικός. Τον Οκτώβριο του 2016 εκλέχτηκα πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ στο Συνέδριο Επανίδρυσης.

Γιατί να με ψηφίσεις;

Γιατί είμαι ένας κανονικός άνθρωπος που, όπως εσύ, δουλεύει για να ζήσει και, παράλληλα ασχολείται με την πολιτική. Μπορεί να ανήκω σε μια γενιά που πληρώνει λάθη για τα οποία δεν φέρει ευθύνη, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι λύση
να σκύψουμε το κεφάλι και να περιμένουμε μοιρολατρικά να έρθουν τα επόμενα. Άλλωστε βαρέθηκα όσοι ξεκινούν με την πολιτική και έχουν πολλά να προσφέρουν τελικά να συμβιβάζονται με "δεύτερους ρόλους". Νιώθω την υποχρέωση να βάλω και έγω ένα λιθαράκι προκειμένου οι νέοι να ακουστούν, σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Τι θέλω να αλλάξω;

Ονειρεύομαι μια Ευρώπη με δικαιώματα και ίσες ευκαιρίες για τους πολίτες της. Μια Ευρώπη πιο πολιτική, πιο πρακτική, περισσότερο αποτελεσματική και περισσότερο ωφέλιμη στην καθημερινότητα μας. Ταυτόχρονα, πιστεύω ότι οι Ευρωβουλευτές πρέπει να συμβάλλουν ενεργά στην διαμόρφωση του αύριο της πατρίδας τους. Στόχος μου είναι να βρω επιστρέφοντας σχολεία και πανεπιστήμια κοντά στα διεθνή πρότυπα, ασφαλείς γειτονιές, εργαζόμενους που θα αμείβονται αξιοπρεπώς, νοσοκομεία που δεν θα είναι γεμάτα ράντζα.

Αρχειοθήκη ιστολογίου