Σάββατο 25 Ιουνίου 2022

Ενίσχυση και η αναβάθμιση του Δικτύου Διανομής, αμεσότερη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών


energypress.gr

του Τάσου Μάνου

O ΔΕΔΔΗΕ λίγο πριν συμπληρώσει τα 10 χρόνια από την ίδρυσή του, μετά την απόσχιση του κλάδου Διανομής της μητρικής ΔΕΗ, γύρισε σελίδα, μεταμορφώθηκε και εξελίχθηκε.

Η αλλαγή της εταιρικής του ταυτότητας που πραγματοποιήθηκε λίγο πριν την εκπνοή του 2021, σηματοδοτεί την αλλαγή, την εξέλιξη και τις νέες βάσεις που έχουμε θέσει τα τελευταία δυόμιση χρόνια για τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό και τη δυναμική συμβολή μας στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας μας.

Ο ΔΕΔΔΗΕ διαδραματίζει κομβικό ρόλο σε αυτή τη μετάβαση και αποτελεί καταλύτη για τη μετεξέλιξη της ελληνικής αγοράς ενέργειας σε μια αγορά ενεργών καταναλωτών  και νέων φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών, υλοποιώντας ταυτόχρονα με επιτυχία όλους τους στόχους του ΕΣΕΚ. 

Για αυτό το λόγο και προκειμένου να ανταποκριθούμε στα νέα δεδομένα και τις πολλαπλές προκλήσεις, έχουμε προχωρήσει στην επανεκκίνηση του ΔΕΔΔΗΕ «ανεβάζοντας ταχύτητες» σε όλα τα επιχειρησιακά και λειτουργικά του επίπεδα, απελευθερώνοντας και αξιοποιώντας στο έπακρο τις αναπτυξιακές δυνάμεις της Εταιρίας και της μακροχρόνιας τεχνογνωσίας της. 

Ο ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία διετία ολοκλήρωσε το στρατηγικό του σχεδιασμό  ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του, δημιουργήθηκε ένα σταθερό ρυθμιστικό πλαίσιο 4+4ετών. Παράλληλα αύξησε σημαντικά τις επενδύσεις οι οποίες θα φθάσουν τα 400 εκατ. ευρώ σταδιακά τα επόμενα χρόνια, με συνολικό προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 3 δις ευρώ για τις δυο περιόδους.  

Επιπλέον προχωρούν όλα τα κρίσιμα έργα υποδομής και αναβάθμισης του Δικτύου που θα το μετατρέψουν σε ένα έξυπνο δίκτυο που θα υποστηρίζει την «έξυπνη κατανάλωση» για κάθε χρήστη του Δικτύου, καταναλωτές, προμηθευτές και παραγωγούς. Υλοποιούμε όλες τις απαραίτητες αναβαθμίσεις και επεκτάσεις για την αποδοτικότερη εισαγωγή των ΑΠΕ στο σύστημα και τη βελτιστοποίηση των συστημάτων των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών

Ταυτόχρονα, ο ΔΕΔΔΗΕ είναι προσηλωμένος στο στόχο του για τη δημιουργία μιας φιλικότερης και περισσότερο πελατοκεντρικής κουλτούρας που θα τον οδηγήσει σε μια νέα εποχή, στην οποία ο καταναλωτής θα αισθάνεται ασφάλεια και οικειότητα.

Με σύμμαχο τις τεχνολογίες αιχμής, ο ΔΕΔΔΗΕ επιχειρεί τον πλήρη εκσυγχρονισμό της εξυπηρέτησης όλων των πελατών του. Η ψηφιοποίηση υπηρεσιών αποτελεί μονόδρομο για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Σκηνές του παρελθόντος με ουρές σε υποκαταστήματά του δεν έχουν καμία θέση στον νέο επιχειρησιακό του σχεδιασμό, δεν έχουν καμία απολύτως θέση στο νέο όραμά μας. Μετά από μια μακρά περίοδο στασιμότητας ο ΔΕΔΔΗΕ εκσυγχρονίζεται.

Η ενίσχυση και η αναβάθμιση του Δικτύου συνοδεύεται από την αναβάθμιση και την αμεσότερη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.

Οι νέες υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε πολίτη να επικοινωνεί άμεσα μαζί του 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Το site έχει εξελιχθεί σε κομβικό σημείο εξυπηρέτησης, καθώς η αναβαθμισμένη και εμπλουτισμένη εφαρμογή εξυπηρέτησης, δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους και με τη βοήθεια ψηφιακού βοηθού (Chat Bot). Παράλληλα όλοι οι πολίτες μπορούν να αναγγείλουν τη βλάβη τους ηλεκτρονικά είτε μέσα από το site είτε μέσα από το mobile app που δημιουργήσαμε, τόσο για iOS όσο και για Android. 

Η νέα εταιρική ταυτότητα του ΔΕΔΔΗΕ αποτυπώνει και επισφραγίζει την ανανεωμένη πλέον κουλτούρα της Εταιρίας που στοχεύει στη μεγιστοποίηση της αξίας του προς όφελος της κοινωνίας, της οικονομίας, του περιβάλλοντος και του κάθε Έλληνα πολίτη ξεχωριστά.

--------------------------

Ο Τάσος Μάνος είναι διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ (Το άρθρο περιλαμβάνεται στον υπό έκδοση τόμο Greek Energy 2022 του energypress)

Αρχειοθήκη ιστολογίου