Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

Επιστολή Παναγιωτάκη προς τους εργαζόμενους της ΔΕΗ - Συνεχίστε απερίσπαστοι προς όφελος της Επιχείρησής μας

Με αφορμή την υποβολή της παραίτησης από την θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΔΕΗ, σεε επιστολή του προς τους εργαζόμενους της ΔΕΗ, ο κ. Παναγιωτάκης αναφέρει τα εξής:
"Αγαπητές, αγαπητοί συνάδελφοι,
Όπως ήδη ανακοινώθηκε από το Υπουργείο σήμερα, 10/7, έθεσα την παραίτησή μου στη διάθεση του Υπουργού κου Κ. Χατζηδάκη, προκειμένου η Κυβέρνηση να εφαρμόσει την πολιτική της. Προηγουμένως τον ενημέρωσα αναλυτικά για τα επείγοντα προβλήματα της Επιχείρησης, ανέλυσα την κατάστασή της και παρέθεσα τις προτάσεις μου για τη στρατηγική ανάπτυξής της. 
Ο κος Υπουργός μου ζήτησε, και προφανώς αποδέχθηκα να παραμείνω στη θέση μου για όσο διάστημα χρειαστεί μέχρι να οριστεί αντικαταστάτης μου.

Στο πλαίσιο αυτό θα συνεχίσω να ασκώ τα καθήκοντά μου κανονικά για την αντιμετώπιση των επειγόντων προβλημάτων της ΔΕΗ, και με στόχο η διαδοχή μου να γίνει με πλήρη διασφάλιση της συνέχειας και της εύρυθμης λειτουργίας της Επιχείρησης.
Απευθύνομαι σε όλες και σε όλους σας και σας καλώ να συνεχίσετε απερίσπαστοι, με αμείωτο ζήλο, την εκπλήρωση των καθηκόντων σας για την Επιχείρησή μας".

Αρχειοθήκη ιστολογίου