Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Το ημερολόγιο των επόμενων 100 ημερών του Γιώργου Στάσση

Χρήστος Στεφάνου
Καυτές προμηνύονται οι επόμενες 100 ημέρες για τη ΔΕΗ καθώς προμηνύονται σημαντικές εξελίξεις σε όλα τα ανοιχτά μέτωπα της επιχείρησης, στο πλαίσιο της προσπάθειας για αντιστροφή των αρνητικών αποτελεσμάτων και επιστροφή της εταιρείας σε κερδοφορία.
Η αρχή αναμένεται τις πρώτες ημέρες του Φεβρουαρίου, όταν και θα πραγματοποιηθεί το Investor Day, για το οποίο έχει εκδηλωθεί σημαντικό ενδιαφέρον από Έλληνες και ξένους θεσμικούς επενδυτές. Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των επενδυτών αναμένεται να γίνουν περαιτέρω αποκαλύψεις για το business plan.
Νωρίτερα η εταιρεία αναμένεται να έχει παραλάβει από τους συμβούλους τις προτάσεις για την ιδιωτικοποίηση του 49% του ΔΕΔΔΗΕ.

Αμέσως μετά το investor day  σειρά παίρνουν οι κινήσεις ενίσχυσης των εσόδων και μείωσης του κόστους δανεισμού, μέσω στο προσκήνιο μπαίνουν τα θέματα που αφορούν στην ενίσχυση των εσόδων της ΔΕΗ από της τιτλοποίησης ανεξόφλητων οφειλών αλλά και της προοπτικής για έξοδο της εταιρείας στις αγορές για πρώτη φορά από το 2014 με διεθνές ομόλογο. 
Η τιτλοποίηση, για συνολικό ύψος οφειλών 1,5 δισ. σε δύο πακέτα των 60 και 90 ημερών αντίστοιχα θα προηγηθεί του ομολόγου. Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ δεν έχει μπροστά της κάποιο χρηματοδοτικό κενό και υπό αυτήν την έννοια μπορεί να αναμένει για καλύτερες συνθήκες έκδοσης και πιθανή νέα αναβάθμιση από τη Standard and Poor's που θα οδηγούσε σε ακόμη χαμηλότερο κουπόνι. 
Κινήσεις όμως αναμένονται και στο μέτωπο του μετασχηματισμού, με πρώτο και κύριο τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Σύντομα αναμένεται η ανακοίνωση της επιλογής του νέου αν. διευθύνοντος συμβούλου που θα αναλάβει το εντατικό έργο της ψηφιακής μετάβασης η οποία περιλαμβάνει όχι μόνο τις εσωτερικές διαδικασίες και λειτουργίες της εταιρείας αλλά και τα δίκτυα και την επικοινωνία με τους πελάτες κλπ. 
Παράλληλα περί τα τέλη Μαρτίου, αρχές Απριλίου αναμένεται η παρουσίαση της νέας εμπορικής πολιτικής  την οποία οργανώνει ο νέος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Καρακούσης, με εμπειρία σε μεγάλες εταιρείες της Ευρώπης, όπως η British Telecoms όπου ηγήθηκε του μετασχηματισμού των υπηρεσιών της εταιρείας με 9 εκατομμύρια πελάτες. 
Σύμφωνα με πληροφορίες η ΔΕΗ έχει ξεκινήσει για πρώτη φορά στην ιστορία της τηλεφωνικές έρευνες ικανοποίησης πελατών, τα αποτελέσματα των οποίων θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της νέας εμπορικής πολιτικής, κατά το πρότυπο που εφαρμόζεται σε μεγάλες εταιρείες παροχής υπηρεσιών κυρίως στο εξωτερικό. Τέλος η ΔΕΗ θα λανσάρει νέα πακέτα με συνδυαστικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. 

energypress.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου