Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό / ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ - www.genop.gr

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

Στάσσης (ΔΕΗ): Κλειδί η ψηφιοποίηση του δικτύου – Πάνω από 600 εκ. ευρώ η στήριξη των νοικοκυριών

 

Ο εκσυγχρονισμός του ΔΕΔΔΗΕ μέσω των νέων επενδύσεων αποτελεί “κλειδί” για την αντιμετώπιση της ρευματοκλοπής τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης σε συνέντευξή του στο “Βήμα της Κυριακής”

«Η κατάσταση στην οποία παραλάβαμε τον ΔΕΔΔΗΕ ήταν πολύ προβληματική. Τα δίκτυα είχαν εγκαταλειφθεί για πολλά χρόνια και οι ελλείψεις ήταν τραγικές. Με την πώληση του 49% του ΔΕΔΔΗΕ και την είσοδο επενδυτών μπορούν πλέον να προχωρήσουν επενδύσεις εκσυγχρονισμού του δικτύου, οι οποίες όμως απαιτούν χρόνο. Μόνο με πλήρη ψηφιοποίηση του Δικτύου (έξυπνοι μετρητές, αυτόματοι διακόπτες, ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας, SCADA, GIS συστήματα) θα μπορέσουν να μειωθούν οι χρόνοι εντοπισμού και αποκατάστασης των βλαβών. Αυτό έχει έναν ορίζοντα πενταετίας. Συνολικά θα γίνουν επενδύσεις ύψους 3,5 δισ. ευρώ στην επόμενη 8ετία, οι οποίες θα τρέξουν με μεγαλύτερη ταχύτητα».

Η στήριξη

Παράλληλα ο κ. Στάσσης σημείωσε ότι με 600 εκατ. ευρώ έχει στηρίξει τα νοικοκυριά η ΔΕΗ το τελευταίο εξάμηνο της ενεργειακή κρίσης, μέσω των εκπτώσεων που προσφέρει στα τιμολόγια ρεύματος.

“Ξέρουμε ότι ίσως για κάποια νοικοκυριά αυτό δεν είναι αρκετό, αλλά εάν η ΔΕΗ δεν πατούσε γερά στα πόδια της, ούτε αυτό θα ήταν εφικτό. Και ακριβώς για αυτόν τον λόγο κάνουμε μεγάλες επενδύσεις σε ΑΠΕ, ώστε η χώρα να μην αντιμετωπίσει τέτοιου μεγέθους προβλήματα στο μέλλον”

Η εισπραξιμότητα

“Η εισπραξιμότητα δεν έχει επηρεαστεί σημαντικά και σίγουρα όχι στον βαθμό που θα υπέθετε κάποιος μέσα σε όλη αυτή την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Όπως προανέφερα, η ΔΕΗ έχει ήδη διαθέσει πάνω από 600 εκατ. για τη στήριξη των πελατών της, στον βαθμό των δυνατοτήτων της, αλλά και η ελληνική κυβέρνηση στήριξε τα νοικοκυριά με παραπάνω από 2 δισ. έτος τώρα και θα συνεχίσει να τα στηρίζει για όσο συνεχίσει η κρίση. Δεν μπορώ να προσδιορίσω επακριβώς πόσο ακόμα θα συνεχίσουμε, αλλά θα εξαντλήσουμε κάθε περιθώριο. Είμαστε επιχείρηση με ιστορικό βάρος και σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία θα σταθούμε στο πλευρό των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια” τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ σημειώνοντας ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των πελατών της έχουν μειωθεί την τελευταία διετία, κατά περίπου 200 εκατ. ευρώ, με μεγαλύτερο οφειλέτη την ΛΑΡΚΟ.

 energymag.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου