Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Φωτόπουλος: Οι πραγματικοί λόγοι του οικονομικού αδιεξόδου της ΔΕΗ


Τους λόγους πίσω από το οικονομικό αδιέξοδο της ΔΕΗ προέβαλε το μέλος του ΔΣ της ΔΕΗ, Ν. Φωτόπουλος, σε συνέντευξή του.
Με αφορμή τη συνέντευξη, ο κ. Φωτόπουλος ανέφερε τα εξής σε ανακοίνωσή του:
Συναδέλφισσες, -φοι,
Πριν από 2 μήνες περίπου μου κάνατε την πολύ μεγάλη τιμή να με εκλέξετε για 3η συνεχόμενη φορά ως εκπρόσωπό σας στο Δ.Σ. της ΔΕΗ Α.Ε. 
Την αμέσως επόμενη μέρα των εκλογών στις 16 Μάη σας έστειλα μια επιστολή μέσω της οποίας αφενός μεν σας εξέφραζα την αγάπη και τη συγκίνησή μου για την στήριξή σας, αφετέρου δε αναλάμβανα τη δέσμευση και το καθήκον απέναντι σε όλους σας ότι με τη σειρά μου θα τιμήσω την τιμή που μου κάνατε.
Συγκεκριμένα σε ένα σημείο αυτής της ανακοίνωσης έλεγα:
«Χωρίς να απεμπολώ την ιδεολογική μου ταυτότητα, είναι γνωστή, δεσμεύομαι ότι κατά τρόπο δίκαιο και αντικειμενικό θα μιλώ και θα αναδεικνύω τα σκάνδαλα όλων των κυβερνήσεων αλλά και θα αναγνωρίζω τα θετικά όλων. 

Αυτή τη στάση έχει ανάγκη το συνδικαλιστικό κίνημα γιατί έτσι αποκτά αξιοπιστία και κύρος. 
Τέλος θέλω να πω ένα μεγάλο, ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους τους συντρόφους μου, σε όλους τους συναγωνιστές, σε όλους τους φίλους μου, σε έναν έναν όλους τους συνυποψήφιους μου για τον αγώνα που έδωσαν σε κάθε εργασιακό χώρο. Στους ΑΗΣ, στα Ορυχεία, στους ΑΣΠ, στην Εμπορία, στα Κεντρικά γραφεία. 
Συναγωνιστές μου, υποκλίνομαι και σας σφίγγω το χέρι. Χωρίς εσάς, μόνος μου, τίποτα δε θα μπορούσα να κάνω. Όπως χωρίς εσάς τίποτα δεν έκανα ποτέ. 
Ειδικά σε εσάς δίνω μια υπόσχεση παραπάνω. Όσα μποφόρ κι αν φυσούν θα μείνω πιστός στη γραμμή του καθήκοντος και του χρέους. Θα μείνω όρθιος. Δε θα σας κάνω να ντραπείτε ποτέ. 
Με ενωτικό πνεύμα, σύγχρονο ΤΑΞΙΚΟ λόγο (γιατί η κοινωνία μας είναι ταξική) με καλά μελετημένες και ρεαλιστικές προτάσεις, ο αγώνας για τη σωτηρία της ΔΕΗ και την προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών συνεχίζεται»
Με βάση αυτή μου τη δέσμευση από την αμέσως επόμενη μέρα των εκλογών (όπως κάνω επί χρόνια, επί όλων των κυβερνήσεων) σας έχω στείλει μια σειρά ανακοινώσεις μέσω των οποίων προσπαθώ να αναδείξω τους πραγματικούς λόγους για τους οποίους η επιχείρηση έφτασε σε οικονομικό αδιέξοδο.
Σε συνέχεια των όσων έχω γράψει, χθες ήμουν καλεσμένος στην εκπομπή ΑΝΑΠΤΥΞΗ του τηλεοπτικού σταθμού ONE TV με αποκλειστικό θέμα τη ΔΕΗ, όπου, για ακόμη μια φορά, τοποθετήθηκα και προσπάθησα να προβάλω στο ευρύ κοινό τους πραγματικούς λόγους του οικονομικού αδιεξόδου της επιχείρησης.    
Προς ενημέρωσή σας για τα όσα είπα εκεί, σας στέλνω το link της εκπομπής  https://www.onetv.gr/ekpompes/anaptyksi-03-06-19-2/

Αρχειοθήκη ιστολογίου