Με τις συνθήκες του τελευταίου διαστήματος να έχουν
επιβεβαιώσει με τον πλέον εμφατικό τρόπο την αύξηση των απαιτήσεων από
τις διαδικτυακές εφαρμογές των εταιρειών, η ΔΕΗ έχει αποφασίσει να
προχωρήσει στο επόμενο βήμα για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών
της και της επικοινωνίας μαζί τους, προχωρώντας στον ανασχεδιασμό της
ιστοσελίδας και των εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (mobile apps) της.
Στη νέα ιστοσελίδα της ΔΕΗ θα αναπτυχθούν ειδικές ενότητες
για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες που απευθύνονται σε οικιακούς και
εταιρικούς πελάτες.
Ξεχωριστή θέση προβλέπεται για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών λογαριασμών (e-bill).
Επίσης, θα προβάλλεται με διακριτό τρόπο, μέσα από
κατάλληλα templates η εταιρική παρουσία της ΔΕΗ (πχ οργανωτική δομή και
διάρθρωση του Ομίλου), τα εταιρικά νέα κ.λπ.
Τέλος, θα υπάρχουν ειδικά templates για τα καταστήματα
καταστημάτων και γενικά τα σημεία εξόφλησης, όπως επίσης και για την
αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού κ.α.
Όσον αφορά τα mobile apps, θα αναπτυχθούν applications που
θα διατίθενται μέσω Google Play και Apple Store για χρήση από το ευρύ
κοινό.
Οι εφαρμογές αυτές θα εστιάζουν στην εξυπηρέτηση του
πελάτη, με έμφαση στη διαδραστικότητα, την εξατομικευμένη πληροφόρηση
και την ενημέρωση, on-line υπηρεσίες, my account, chat, Q&As,
εταιρικά νέα κ.λπ.
Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της ΔΕΗ, η ανάπτυξη της νέας
ιστοσελίδας και των εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα θα έχει ολοκληρωθεί
μέχρι την άνοιξη του 2021.
Ο σχετικός διαγωνισμός, προϋπολογισμόυ 420 χιλ. ευρώ έχει
ήδη προκηρυχθεί, με την ΔΕΗ να δέχεται προσφορές μέχρι τα τέλη Ιουνίου.
Ο ανάδοχος του έργου θα έχει στη διάθεσή του 7 μήνες μετά
την υπογραφή της σύμβασης ώστε να ολοκληρώσει το σχεδιασμό της νέας
ιστοσελίδας και των mobile apps, καθώς και τη μεταφορά και αναπροσαρμογή
του υλικού από την υπάρχουσα ιστοσελίδα.