Συνεχίστηκε για δεύτερη ημέρα η αυξημένη προσέλευση των
πελατών στα Καταστήματα της ΔΕΗ, τα οποία επαναλειτούργησαν τηρώντας όλα
τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την ασφάλεια της υγείας των πελατών
και των εργαζομένων, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της
Επιχείρησης.
Στις δύο πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας τους τα Καταστήματα σε όλη την Επικράτεια εξυπηρέτησαν συνολικά:
• Περισσότερους από 5.000 πελάτες για υπηρεσίες σχετικές με συμβόλαια (νέα, διακοπές, αλλαγές στοιχείων κλπ).
• Περισσότερους από εξήντα πέντε χιλιάδες 65.000 πελάτες για πληρωμές.
Παράλληλα, οι πελάτες συνέχισαν να εξυπηρετούνται με
ασφάλεια από απόσταση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770 της ΔΕΗ, το
οποίο συγκεντρωτικά στο διήμερο 11-12/05/2020:
• Υποδέχθηκε περισσότερες από 31.000 κλήσεις και μέσω
της υπηρεσίας call back εξυπηρέτησε 1.000 πελάτες που επέλεξαν να
αφήσουν τα στοιχεία τους.
• Ο μέσος χρόνος αναμονής για τους πελάτες που καλούν
είναι στα 85 δευτερόλεπτα, ενώ για ποσοστό μεγαλύτερο του 65% των
κλήσεων που απαντήθηκαν, ο πελάτης εξυπηρετήθηκε μέσα σε 20
δευτερόλεπτα.
• Κάλεσε 2.000 πελάτες οι οποίοι επισκέφθηκαν τα
καταστήματα, βοηθώντας σημαντικά στην αποσυμφόρηση της λειτουργίας τους.
Εξ’ αυτών το 50% της εξυπηρέτησης αφορά σε διακανονισμούς πληρωμών
• Επιπρόσθετα μέσω της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης το site της ΔΕΗ www.dei.gr δέχθηκε περισσότερα από 3.000 αιτήματα.
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα στα εναλλακτικά κανάλια
εξυπηρέτησης είναι σημαντικά αυξημένη σε σχέση τόσο με την προ
κλεισίματος των καταστημάτων περίοδο όσο και με την προηγούμενη
εβδομάδα.