Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022

Mήνυμα του νέου Πρόεδρου της ΕΤΕ Ομίλου ΔΕΗ-ΚΗΕ, Στέφανου Κουνούκλα



Αγαπητοί συνάδελφοι.
Σήμερα ανοίγει μία νέα σελίδα για το Σωματείο και ξεκινά μία νέα πορεία με πολλές ανηφοριές και προβλήματα που πρέπει να τις ξεπεράσουμε για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε εκεί που ονειρευόμαστε....
Δεσμεύομαι ότι, θα εξακολουθήσω να υπηρετώ με τον ίδιο ζήλο και την ίδια αφοσίωση ως Προέδρος της ΕΤΕ-ΔΕΗ, τους αγώνες και τις κατακτήσεις των εργαζομένων ώστε να φανώ αντάξιος της τιμής και της ευθύνης που αναλαμβάνω, απέναντι σε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες μου.
Η επόμενη μέρα, πιστεύω ότι μας βρίσκει όλους ενωμένους και αποφασισμένους ώστε να δουλέψουμε σκληρά έχοντας ως στόχο, να προστατεύσουμε ότι κερδίσαμε το προηγούμενο χρονικό διάστημα σε όλα τα επίπεδα για τους εργαζόμενους σε ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ και ΑΔΜΗΕ και επιπλέον να διεκδικούμε και να αγωνιστούμε για την ανάκτηση όλων όσων μας στέρησαν οι πολιτικές της προηγούμενης δεκαετίας.
Με υπευθυνότητα, αξιοπιστία, σωστή συνεργασία, αλληλοσεβασμό, σεβασμό στην αντίθετη άποψη και με την καλύτερη αξιοποίηση όλων των συνδικαλιστικών στελεχών, είμαι βέβαιος ότι η προσπάθεια αυτή θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του απερχόμενου Δ.Σ ΕΤΕ-ΔΕΗ για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε το προηγούμενο διάστημα και να δηλώσω ότι είμαι ευγνώμων τόσο στην οικογένειά μου αλλά και στην παράταξη μου, που έδειξαν πρωτόγνωρη υπομονή, υποστήριξη, εμπιστοσύνη και αγάπη στο πρόσωπο μου.
 Εύχομαι καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα για όλους και ευτυχισμένο το νέο έτος!

Αρχειοθήκη ιστολογίου