Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Προσποιήθηκαν τους υπαλλήλους της ΔΕΗ και απέσπασαν 250 ευρώ


Ένα ακόμη περιστατικό ληστείας σε βάρος ηλικιωμένης γυναίκας από άνδρες που προσποιήθηκαν τους υπαλλήλους της ΔΕΗ εκτιλήχθηκε στο νησί της Κω.
Όπως περιγράφει η ηλικιωμένη, "ήταν περίπου 11 το πρωί όταν χτύπησε η πόρτα και αντίκρυσα έναν κύριο, ο οποίος με πολύ ευγένεια μου είπε ότι ήταν υπάλληλος της ΔΕΗ και έπρεπε να ελέγξει το ρολόι γιατί υπήρχε διαρροή.
Μπήκε στο σπίτι και άρχισε να ελέγχει τις μπρίζες και τις συσκευές του σπιτιού. Εν συνεχεία άρχισε να κάνει τηλέφωνα υποτίθεται στον προϊστάμενο του και να του λέει αν θα έρθει και ο δεύτερος υπάλληλος της ΔΕΗ, προκειμένου να λύσουν το πρόβλημα. Εν τω μεταξύ στο διάστημα αυτό η κόρη μου φτάνει τυχαία στο σπίτι και ..
μου λέει ότι αφήνει στο τραπέζι ένα μπλοκ και 250 ευρώ και φεύγει γιατί και εκείνη πείστηκε ότι όλα ήταν κανονικά.
Σε λίγα λεπτά φτάνει ο δεύτερος υπάλληλος της ΔΕΗ με το ψευδώνυμο Στέλιος, παίρνει τα χρήματα από το τραπέζι, ενώ ο άλλος συνέχιζε να ελέγχει τα δωμάτια. Μετά από λίγο με ενημέρωσαν ότι τελείωσαν την εργασία τους, λέγοντας μου ότι μέχρι τη μία θα έπρεπε να έχω ολοκληρώσει κάθε είδους οικιακή εργασία. Επειδή κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, τηλεφώνησα στην άλλη μου κόρη για να την ενημερώσω.. Μόλις σήκωσε το τηλέφωνο μου είπε ότι με έψαχνε όλο το πρωί για να με ενημερώσει ότι υποτιθέμενοι υπάλληλοι της ΔΕΗ έκλεβαν σπίτια και τότε διαπίστωσα πως ήμουν και εγώ ένα από τα θύματα τους".

http://energypress.gr/news/kos-prospoiithikan-toys-ypalliloys-tis-dei-kai-apespasan-250-eyro

Αρχειοθήκη ιστολογίου