Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

Ειδοποίηση στο Viber; Ίσως είναι η ΔΕΗ: Θα στέλνει 22 εκατ. μηνύματα το χρόνο για προωθητικές ενέργειες

 

Γιάννα Παπαδημητρίου

Με τα smartphones να αποτελούν πρακτικά προέκταση του χεριού της μεγάλης πλειοψηφίας των καταναλωτών, η ΔΕΗ, αναζητώντας νέους τρόπους και μέσα προώθησης των προϊόντων της δεν θα μπορούσε να αγνοήσει αυτή την πραγματικότητα.

Έτσι, σχεδιάζει την διαμόρφωση ενός κατάλληλου μηχανισμού για την εκτέλεση προωθητικών ενεργειών μέσω μηνυμάτων στο Viber, καθώς και την αξιοποίηση, για τον ίδιο λόγο, των e-mail των πελατών της.

Για το σκοπό αυτό, έχει ήδη προκηρύξει διαγωνισμό για την ανάθεση της παροχής των υπηρεσιών αυτών.

Πιο αναλυτικά, ο διαγωνισμός αφορά την παροχή υπηρεσιών προωθητικών ενεργειών μέσω ηλεκτρονικών γραπτών μηνυμάτων (e-mails) προς τους πελάτες της επιχείρησης, μέσω γραπτών μηνυμάτων Viber, αλλά και μέσω γραπτών μηνυμάτων Viber fallback SMS (δηλ. αποστολή μηνύματος Viber στον πελάτη και σε περίπτωση που δεν διαθέτει λογαριασμό Viber, αυτόματη αποστολή και sms), με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και τη διερεύνηση αναγκών.

Η ΔΕΗ προσβλέπει στην αποστολή περίπου 22 εκατ. μηνυμάτων Viber το χρόνο, ενώ υπολογίζει ότι οι προωθητικές της ενέργειες θα φτάνουν σε περίπου 500.000 συνδρομητές το μήνα μέσω e-mail

Ο συνολικός προϋπολογισμός, κατά την εκτίμηση της ΔΕΗ, ανέρχεται σε 400 χιλ. ευρώ.

 

energypress.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου