Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Ο Παντελής Καραλευθέρης απαντά για τα περί ΑΔΜΗΕ

karaleytheris
Έντονες αντιδράσεις και ουκ ολίγες σε βάρος του ανακοινώσεις προκάλεσε η θέση του μέλους του Δ.Σ. της ΔΕΗ και εκπροσώπου των εργαζομένων της Επιχείρησης Παντελή Kαραλευθέρη,ο οποίος πρότεινε, εφόσον αποφασιστεί πώληση λιγνιτικών μονάδων και υδροηλεκτρικών, να προκριθεί η λύση πώλησης του ΑΔΜΗΕ, στη λογική του «το μη χείρον, βέλτιστον».
 
Το Kozanimedia επικοινώνησε με τον κ. Καραλευθέρη, ζητώντας του να λάβει θέση για τις σε βάρος του ανακοινώσεις, με τον ίδιο να σημειώνει με έμφαση, πάντως, πως «Δε με αγγίζουν τα συνδικαλιστικά παιχνίδια, τα πισώπλατα μαχαιρώματα και οι ανάγκες των παρατάξεων ενόψει συνεδρίου ΓΕΝΟΠ. Τώρα είναι η ώρα της ενότητας στον κοινό αγώνα για να μην πουληθεί η ΔΕΗ. Όλα τα άλλα έπονται».
 
Συγκεκριμένα, απαντώντας στο Kozanimedia, ο Παντελής Καραλευθέρης ανέφερε τα εξής:
 
«Η κυβέρνηση δρομολόγησε από καιρό την πώληση του ΑΔΜΗΕ εξυπηρετώντας την πρώτη επιθυμία των δανειστών και τη σχετική συμφωνία του μνημονίου που η ίδια υπέγραψε. Μια πώληση που αποφέρει έως τώρα στα ταμεία της ΔΕΗ 320εκ.€.
Η πώληση τελεί ακόμη υπό την έγκριση της Ε. Επιτροπής, αναμένοντας έως το τέλος Απριλίου την αμφίβολη πιστοποίηση του σχεδίου της κυβέρνησης που προσπαθεί να κρατήσει το 51% στην εταιρεία συμμετοχών του δημοσίου, για να διασκεδάσει πρόσκαιρα την κομματική της βάση.
Δυστυχώς μετά την αγωνιστική διεκδίκηση του κ. Σταθάκη με τους δανειστές για να κλείσει η αξιολόγηση η κυβέρνηση δεν αρκείται μόνο στην δρομολογημένη πώληση του ΑΔΜΗΕ.
Πουλάει και τις μονάδες παραγωγής της ΔΕΗ με τους χειρότερους όρους, διότι δεν φρόντισε να την προστατεύσει από την χρεοκοπία, κάνοντας κοινωνική πολιτική με τα λεφτά της επιχείρησης.
Αναρωτιέμαι. Γιατί δεν κλείνει η αξιολόγηση μόνο με το σχέδιο αποκρατικοποίησης του ΑΔΜΗΕ όπως σχεδίασε η κυβέρνηση;
Γιατί πρέπει να πουληθούν και οι μονάδες παραγωγής υπό καθεστώς χρεοκοπίας και να οδηγηθούν χιλιάδες εργαζόμενοι των σταθμών και των ορυχείων στους ιδιώτες;
Ήμουν, είμαι και θα είμαι αντίθετος με το ξεπούλημα του ομίλου ΔΕΗ σύμφωνα πάντα με τις αποφάσεις των συνδικάτων και της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ.
Οι επιμέρους απόψεις μου κρίνονται ανάλογα με το που και πότε κατατίθεται όπως κρίνονται και οι απόψεις όλων.
Κάθε άποψη όμως στον χρόνο που εκφράζεται έχει την δική της αξία.
Εγώ αντέδρασα στην πρώτη προσπάθεια πώλησης του ΑΔΜΗΕ προσφεύγοντας πρώτος στα δικαστήρια ενάντια στην τότε κυβέρνηση και διοίκηση της ΔΕΗ παρότι ήμουν υποψήφιος Ευρωβουλευτής της Ν.Δ.
Ας κάνουν το ίδιο τώρα και άλλοι.
Είμαι από αυτούς που καταθέτω δημόσια την γνώμη μου για όλα και καταψηφίζω πάντα το ξεπούλημα με όλες τις κυβερνήσεις.
Δεν είμαι από αυτούς που καταγγέλλω δημόσια στις συγκεντρώσεις και υπερψηφίζω πάντα για τις ανάγκες του κόμματός μου.
Δεν με αγγίζουν τα συνδικαλιστικά παιχνίδια, τα πισώπλατα μαχαιρώματα και οι ανάγκες των παρατάξεων ενόψει συνεδρίου ΓΕΝΟΠ. Τώρα είναι η ώρα της ενότητας στον κοινό αγώνα για να μην πουληθεί η ΔΕΗ. Όλα τα άλλα έπονται».
 

Αρχειοθήκη ιστολογίου