Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Π.Καραλευθέρης: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ της ΔΕΗ.


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ της ΔΕΗ.

Αγαπητοί Συνάδελφοι
Σε όλη την χρονική περίοδο που πέρασε, 
σας ενημέρωνα τακτικά και
πάντα μετά από κάθε Δ.Σ., για κάθε θέμα που αφορούσε την εταιρεία και τους εργαζόμενους της.
Σε αυτήν την προσπάθεια και επαφή μαζί σας, προσπάθησα σε κάθε κείμενό μου,
να παρουσιάζω τα δεδομένα της επιχείρησης όπως ηταν πραγματικα,
χωρίς να εκφράζω προσωπικές απόψεις και ιδεολογικές θέσεις.
Με αυτόν τον τρόπο ήθελα να είστε συμμέτοχοι ολοι, σε αυτήν την ενημερωτική διαδικασία, άσχετα από τις υποκειμενικές απόψεις και ιδεολογικές στάσεις του καθενός.
Στόχος μου ήταν η ενότητα όλων,
μέσα από την πληροφόρηση και την ζύμωση των θεμάτων της επιχείρησης,
με μοναδικό ιδεολογικό κριτήριο, την προστασία της ΔΕΗ και την προοπτική των εργαζομένων της.
Στόχος που για να επιτευχθεί χρειάζεται πάντα,
την αλήθεια των δεδομένων,
την ΕΝΟΤΗΤΑ πάνω στα προβλήματα και
την συστράτευση όλων μας,
άσχετα από τις κομματικές και παραταξιακές θέσεις του καθενός.
Άλλωστε τις απόψεις μου ως στέλεχος της ΔΑΚΕ τις εκφράζει πλήρως η παράταξή μου, μέσα από τις συχνές ανακοινώσεις της, με τις οποίες είμαι πλήρως ταυτισμένος, όπως και με τις δράσεις της,
στις οποίες συμμετείχα πάντα.
Έχω δεσμευτεί εξαρχής και το έχω κάνει πράξη, πως κάθε απόφαση στο Δ.Σ. της ΔΕΗ,
είναι ταυτισμένη με τις αποφάσεις της παράταξης μου,
όπως και με τις αποφάσεις των Δ.Σ. της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και όλων των πρωτοβάθμιων σωματείων.
Δεν ακολούθησα προσωπικές στρατηγικές, ούτε επεδίωξα ατομική προβολή,
θέλοντας να προστατεύσω το κύρος των εργαζομένων,
μέσα από τον θεσμό του εκπροσώπου στο Δ.Σ. της ΔΕΗ και
πιστεύοντας πως ο καθένας μπορεί αν θέλει να διακριθεί, μέσα από την κοινή δράση του συνδικάτου.
Έτσι και τώρα ενόψει των εκλογών για την ανάδειξη των εκπροσώπων στο Δ.Σ. της ΔΕΗ, ταυτίζομαι πλήρως με την ΔΑΚΕ ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και εντάσσομαι ως υποψήφιος στο ψηφοδέλτιό της,
μαζί με εκατοντάδες άλλους Δακίτες,
δίνοντας το μήνυμα για την δυναμική υποστήριξη του αγώνα για την σωτηρία της ΔΕΗ.
Σας καλώ να συμμετέχετε ενεργά στις εκλογές,
που θα γίνουν στις 14 και 15 Μαΐου σε όλη την χώρα και
σας υπόσχομαι πως θα κάνω πάντα ότι μπορώ, για το καλό αυτής της ΔΕΗ και των εργαζομένων της.


Σας ευχαριστώ

Καραλευθέρης Παντελής
Μέλος Δ.Σ. ΔΕΗ
Εκπρόσωπος Εργαζομένων

Αρχειοθήκη ιστολογίου