Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

" Όσα μποφόρ κι αν φυσούν θα μείνω πιστός στη γραμμή του καθήκοντος και του χρέους"




"Συναδέλφισσες, -φοι 
Αν και η ελληνική γλώσσα είναι ιδιαίτερα πλούσια και μπορεί κανείς να βρει χιλιάδες λέξεις για να εκφραστεί, ειλικρινά πιστέψτε με ότι εγώ αυτή τη στιγμή δυσκολεύομαι να βρω εκείνες τις λέξεις που μπορούν να εκφράσουν τη χαρά και τη συγκίνηση που νιώθω. Για μένα το αποτέλεσμα των εκλογών, μετά τα όσα έζησα και πέρασα επί 8 χρόνια άγριας στοχοποίησης, ήταν μια ηθική δικαίωση, ήταν η μεγαλύτερη ανταμοιβή. 
Αγαπητοί συνάδελφοι, Όπως είχα γράψει στην τελευταία ανακοίνωση που σας έστειλα πριν λίγες μέρες για να ζητήσω την στήριξη σας, «η δύναμή μου και οι πλάτες μου είστε εσείς».
Χθες με τη στήριξή σας και μάλιστα με ποσοστό που ξεπερνά το 50% στο ψηφοδέλτιο «Συνεργασία για τη ΔΕΗ», μου δώσατε ακόμα μεγαλύτερη δύναμη, ακόμα μεγαλύτερο κουράγιο να συνεχίσω μαζί με όλο το συνδικαλιστικό κίνημα του χώρου μας, τη ΓΕΝΟΠ και τα σωματεία μας, τον αγώνα για την ανάδειξη των πραγματικών αιτίων που η επιχείρηση έφτασε σε αυτή την πολύ δεινή οικονομική
θέση.
Κλείνοντας αυτή την επιστολή, θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους από όλους τους πολιτικούς χώρους που τίμησαν το ψηφοδέλτιό μας. Θέλω να είστε σίγουροι ότι θα τιμήσω την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε. 
Χωρίς να απεμπολώ την ιδεολογική μου ταυτότητα, είναι γνωστή, δεσμεύομαι ότι κατά τρόπο δίκαιο και αντικειμενικό θα μιλώ και θα αναδεικνύω τα σκάνδαλα όλων των κυβερνήσεων αλλά και θα αναγνωρίζω τα θετικά όλων.
Αυτή τη στάση έχει ανάγκη το συνδικαλιστικό κίνημα γιατί έτσι αποκτά αξιοπιστία και κύρος. 
Τέλος θέλω να πω ένα μεγάλο, ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους τους συντρόφους μου, σε όλους τους συναγωνιστές, σε όλους τους φίλους μου, σε έναν έναν όλους τους συνυποψήφιους μου για τον αγώνα που έδωσαν σε κάθε εργασιακό χώρο. Στους ΑΗΣ, στα Ορυχεία, στους ΑΣΠ, στην Εμπορία, στα Κεντρικά γραφεία.
Συναγωνιστές μου, υποκλίνομαι και σας σφίγγω το χέρι. Χωρίς εσάς, μόνος μου, τίποτα δε θα μπορούσα να κάνω. Όπως χωρίς εσάς τίποτα δεν έκανα ποτέ. 
Ειδικά σε εσάς δίνω μια υπόσχεση παραπάνω. Όσα μποφόρ κι αν φυσούν θα μείνω πιστός στη γραμμή του καθήκοντος και του χρέους. Θα μείνω όρθιος. Δε θα σας κάνω να ντραπείτε ποτέ.
Με ενωτικό πνεύμα, σύγχρονο ΤΑΞΙΚΟ λόγο (γιατί η κοινωνία μας είναι ταξική) με καλά μελετημένες και ρεαλιστικές προτάσεις, ο αγώνας για τη σωτηρία της ΔΕΗ και την προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών συνεχίζεται".

NIKO Σ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου